Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 xboadx søker klan

Go down 
2 posters
AvInnlegg
xboad
Gjest




xboadx søker klan Empty
PosteTema: xboadx søker klan   xboadx søker klan Icon_minitimeSøn Jul 19, 2009 3:41 am

Nick: Xboadx
PSN: xboadx
Epost/msn: erty11_13@hotmail.com
Skype: shudo15 (har pc mick så kan snakke vi skype Razz)
Erfarig: Har eget klan på cod5 og har spilt mye BF2 + BF:BC (har gold edition på bc Razz). Så hare en del klan erfarig. Har erfarig med forum lagig plus veldig lite web side Razz. Og kan om GB.

håper du godtar meg Razz Fint om du kontakter via msn eller skype Razz men samme det.

----------------------------------------------------------------------------------------------
TRIAL SPILLER: Yourboss94
PSN: Yourboss94
----------------------------------------------------------------------------------------------


Sist endret av Yourboss94 den Søn Jul 26, 2009 12:26 pm, endret 2 ganger (Reason for editing : Legge til hvem som skal spille trial med personen.)
Til Toppen Go down
xboadx
Gjest




xboadx søker klan Empty
PosteTema: Re: xboadx søker klan   xboadx søker klan Icon_minitimeSøn Jul 19, 2009 4:04 am

Beklager det dorlige inleget over. Hadde lit dorlig tid trodde jeg Razz. Ny søknad:

Hei alle sammen!
Jeg er på jakt etter en litt seriøs klan, da mener jeg en klan som deltar på diverse ting og trener en del i lag. Forhåpentligvis en klan som ikke minst samarbeider som et lag skal gjøre, og ikke minst ha et felles mål om å vinne kamper. (Jeg liker ikke å tape alt for mye, men blir ikke irritert, og skylder ikke på noen.)

Navn: Erik
Nick: xboadx
Email/Msn: erikvag@broadpark.no / erty11_13@hotmail.com
Skype: shudo15 (Har pc mic, men ikke ps3. Så kan snakke igjenom skype eller andre programer til å snakke igjenom på pc)
Inntresser: Data, ps3 og BF.
Alder: En 16 år gammel gutt.
Fødselsdato: 1.feb 1993.
Bosted: Bergen

Klanerfaring?
På bf2 drev jeg å trente med en dud fra et klan som heter virtual. Startet eget klan på cod men e co-leader nå.

Spilleerfaring?
Har spilt en del andre spill som call of duty 5, bf2 og BF:BC. Men nå for tiden spiller jeg omtrent bare bf 1943 og COD5. Opptil flere timer per dag, avhengig hvor mye lekser jeg har.

Hvorfor søker jeg klan?
Har lyst å spille med folk på BF 1943. Spille ganske aktivt og ha det gøy for det meste Wink.

Hva kan jeg bistå for klanen?
Vel det vet jeg ikke, det jeg "kan" best her jo klanet alle rede Razz Nemlig oppretig og administrerig av forum Razz. Man kan lit web laging. Har en ganske god CMS. Kan lage en slik web side: seff med annet laout da Razz

Har jeg noen svake sider?
Ja faktisk, har dyeleksi.

Har du spørsmål, må du bare spørre.

Håper jeg får respons.
Til Toppen Go down
Yourboss94
Co-Leader/Admin
Yourboss94


Antall Innlegg : 217
Stemmer : 10
Join date : 12.07.2009
Age : 30
Bosted : Oslo

xboadx søker klan Empty
PosteTema: Re: xboadx søker klan   xboadx søker klan Icon_minitimeSøn Jul 19, 2009 4:39 pm

Hvis du er flink til å administrere forum kan du jo kanskje bli moderator Smile

En av oss kan spille en trial med deg og se hvordan du spiller (Ikke jeg!!! Har spilt nok trialer!! Razz)
Du kan melde deg på forumet imens Very Happy
Til Toppen Go down
http://badnorway.roflforum.net
xboadx
Full Member/Moderator
xboadx


Antall Innlegg : 108
Stemmer : 6
Join date : 19.07.2009
Age : 31
Bosted : Bergen

xboadx søker klan Empty
PosteTema: Re: xboadx søker klan   xboadx søker klan Icon_minitimeSøn Jul 19, 2009 4:47 pm

Slik Razz Har du msn? om gid å lege meg til? står i rekruterigs posten Wink

Må vel også si at jeg ikke e så god enda Razz Kjøpte spilleti går kveld og har spilt i ca 2 timer og 30 min Razz

ja, eller ser på meg selv som flink vertfal Razz. Har oppretet og drevet sikkert over 20+ forum Razz. Fra min tid da jeg spilte et spil som heter travian Razz
Til Toppen Go down
xboadx
Full Member/Moderator
xboadx


Antall Innlegg : 108
Stemmer : 6
Join date : 19.07.2009
Age : 31
Bosted : Bergen

xboadx søker klan Empty
PosteTema: Re: xboadx søker klan   xboadx søker klan Icon_minitimeSøn Jul 26, 2009 12:20 pm

BUMP: Må spille med en annen. Jeg og retmot fikk ikke til å komme i samme spill.
Til Toppen Go down
Yourboss94
Co-Leader/Admin
Yourboss94


Antall Innlegg : 217
Stemmer : 10
Join date : 12.07.2009
Age : 30
Bosted : Oslo

xboadx søker klan Empty
PosteTema: Re: xboadx søker klan   xboadx søker klan Icon_minitimeSøn Jul 26, 2009 12:25 pm

Sad

Vel, jeg kan spille nå...?
Til Toppen Go down
http://badnorway.roflforum.net
xboadx
Full Member/Moderator
xboadx


Antall Innlegg : 108
Stemmer : 6
Join date : 19.07.2009
Age : 31
Bosted : Bergen

xboadx søker klan Empty
PosteTema: Re: xboadx søker klan   xboadx søker klan Icon_minitimeSøn Jul 26, 2009 12:27 pm

kk, tror det. Leg meg til xboadx mens jeg starter PS3en
Til Toppen Go down
Yourboss94
Co-Leader/Admin
Yourboss94


Antall Innlegg : 217
Stemmer : 10
Join date : 12.07.2009
Age : 30
Bosted : Oslo

xboadx søker klan Empty
PosteTema: Re: xboadx søker klan   xboadx søker klan Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 6:57 pm

*Stengt*
Pga. Medlem av klanen nå.
Til Toppen Go down
http://badnorway.roflforum.net
Sponsored content





xboadx søker klan Empty
PosteTema: Re: xboadx søker klan   xboadx søker klan Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
xboadx søker klan
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Søker Klan
» Søker Klan!
» gerrard23 søker klan
» GLOAGEN søker ^^

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Gjester :: Rekruttering - BATTLEFIELD 1943-
Gå Til: